CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 6, 2010

SET BERSALIN HPA



Salam ukhuwwah...
alhamdulillah sepanjang berpantang ni tidak ada sebarang masalh baik pd saya atau pd baby,badan rasa sihat dn bertenaga dn nasuha pn tidak meragam langsung.rahsianya tentulah SET BERSALIN HPA.dlm set ini mengandungi:- MINYAK BARUT (2 botol-utk ibu gunakan bagi mengelakkan kemasukan angin dn lenguh2 sendi),MINYAK BAYI(utk anak-setiap kali lps mandi saya akan sapukn minyak ini ke dada dn perut nasuha,alhmdulillah dia tak pernah menangis sbb senak atau kembung perut,dia nangis sbb lapar dn nak tidor je),TEH HERBA (merupakn minuman herba yg bertindak menyembuh luka dalam dn memberi kesegaran kpd ibu,rasanya tak la terlalu pahit.masa mengandung dulu pn saya selalu minum teh ini utk mengelakkan darah tinggi dan anak menjadi kuning),UBAT PERIUK (4 bunjut x 12 hari),KAPSUL A&B(diambil selepas meminum ubat periuk setiap malam,UBAT BASUH (kegunaan luar-basuh di kaw peranakkan setiap pg selepas hari ke 40 selepas bersalin,SPIRULINA (berfungsi utk mengelakkan sembelit,pencuci kolon dn mengeluarkan keracunan dlm badan selain itu ia juga memberi tenaga) itu je la secara ringkas ttg kebaikan set bersalin ini.semasa mlahirkan aufa saya blm mengambil set ini dn badan mmg terasa agak lemah dn sakit2 serta badan mudah letih apabila membuat kerja.saya betul2 merasakan perbezaan yg amat ketara apabila mengambil set ini.walaupn masih dlm pantang saya sudah blh melakukan kerja rumah dn menguruskan kak long dgn k ngah.Rakan2 blh mencubanya sendiri utk mengetahui keberkesananya.jd selain utk kesihatan badan,kita tidak perlu lg rasa was-was utk mengambilnya kerana ia tlh terbukti suci dan halal.PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB KITA BERSAMA

1 comments:

Anonymous

Saya nak tanya semua produk HPA halal ke?
apa buktinya semua halal?
banyak yang saya tengok tiada logo halal malaysia,saya hanya ingin tahu je sebab saya celaru sikit .
sila jawap di :fauzi989482@yahoo.com

Post a Comment