CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 13, 2010

KOKO RADIX PULAK...


Salam Ukhuwwah

koko radix........merupakan salah satu produk terlaris HPA selepas kopi radix.koko radix ni merupakan minuman kegemaran anak-anak saya,sejak keluar koko radix mereka dh tak nak kopi radix..maklum la kopi radix ni pahit sedikit berbanding koko radix yg sangat enak.bukan saja anak-anak saya,malah my hubby pn suka sgt,balik kerja je tentu dia minta koko radix sejuk..rasanya lebih sedap dn enak dr milo..dulu HPA keluarkan dlm bentuk paket/kotak,disbbkan anak2 saya suka sgt satu papan koko tu cuma utk seminggu je jenuh juga nak beli...tp sekarang dh keluar dlm bentuk bungkus (kg),so tahan la lama sikit.kak long slalu bawa bekal air koko ke sekolah siap bg kat kwn2 lagi.ok la disini saya nk cerita sedikit kelebihan koko radix berbanding minuman coklat lain.

- Radix koko ternyata lebih sedap daripada produk koko yang lain,itulah sebahagian komen yang saya terima dari pengguna2 lain.

- radix koko telah dimasukan ekstrak tunas barli yang mula bercambah.Kalau anda pernah melihat taugeh daripada kacang hijau tentu anda akan faham tentang tunas yang baru bercambah pada biji barli.Oleh sebab itu rasanya bagitu lemak dan berkhasiat.

- koko memang terkenal untuk afrodisiak namun bagitu Radix koko HPA ekstrak barli mempunyai kesan serat yang tinggi untuk berfungsi sebagai pelawas dan koko sendiri boleh mendatangkan ketenangan pada penggunanya.

Dh tahu kelebihan dan kebaikannya? jadi apa tunggu lg,marilah mencubanya pasti anda tidak akan berasa rugi kerana rasanya sangat enak samaada diminum panas atau sejuk.

0 comments:

Post a Comment