CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 5, 2010

PRODUK HPA

Salam ukhuwwah...
Dalam blog ini juga saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan semua tentang produk-produk halal lg suci.klau dilihat pada masa sekarang telah banyak produk dipasaran yg dikeluarkan oleh org ISLAM jd kita punya byk pilihan tak mcm zaman dulu.tp yg mengecewakn masih ramai dikalangan kita yg masih tidak sensetif ttg hal ini.kita masih menggunakan brg2 yg diragui dgn alasan mudah didapati dan murah..cth yg terbaru mengenai ayam yg dicucuk dan kilang bihun di KG SELAMAT.Sebenarnya kita tlh byk didedahkn ttg kes2 produk yg meragukn ini klau nk disenaraikn disini mmg byk.Oleh itu mulai dr hari ini marilah kita sama2 menukar produk yg meragukan itu dgn produk yg betul2 halal dan suci.So disini saya ingin mencadangkan kpd rakan2 semua produk keluaran HPA dn saya yakin tntu ada dikalangan rakan2 yg tlh menggunaknya,tp yg blm lg mula menggunakannya dn jika berminat utk mnjadi ahli blh lah hubungi saya...untuk maklumat semua produk HPA ini tersgt byk meliputi brg kegunaan harian,ubatan,makanan dn minuman kesihatan dn byk lagi.jd di dlm blog ini juga saya akan berkongsi maklumat ttg produk2 HPA yg tlh saya dn keluarga guna dn mmg terbukti keberkesanannya.

0 comments:

Post a Comment