CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 23, 2010

MADULIA


Salam Ukhuwwah...

Dh byk hari tak buka pc ni......bkn apa kak long tak sihat dh seminggu batuk dh tu jangkit pula kat kak ngah..dah la dua2 susah mkn ubat.kena pegang kaki tgn picit mulut nak bg mkn ubat,kak long ok juga walaupn kena picit mulut dia telan juga ubat tu tp kak ngah lg susah,dia sembur buang ubat tu..mmg dr kecil depa dua org ni cukup susah nak makan ubat klinik.Tp sejak2 HPA keluarkan ubat batuk namanya MADULIA ok la sikit,mau juga depa makan sbb ubat tu manis tak pahit mcm ubat klinik kata kak long.nama pn madulia kan so manis la sbb campur dgn madu.di bwh ni adalah kelebihan MADULIA HPA:-

-Madu lebah boleh dijadikan ubat batuk jika di campurkan dengan halia merah, cengkih dan kulit kayu manis. Kini HPA mengeluarkan produk ubat batuk kesihatan tanpa bahan kimia yang dinamakan MADULIA.

-Disamping itu, MADULIA juga menghilangkan kahak dalam ruang pernafasan khusus pada mereka yang ada athma. Boleh digunakan pada semua peringkat umur.

-MADULIA menggunakan halia sebagai bahan utama. Ramuan dari beberapa jenis rempahan ini dijangka akan memberikan pilihan kepada pengguna bagi menggantikan penggunaan ubat batuk yang lain. Kita namakan MADULIA kerana madu digunakan sebagai media untuk perawatan batuk disamping herba lainnya.

-Tahukah anda bahawa dalam tempoh 24 jam tidak ada seekor kuman pun yang boleh hidup didalam madu. Oleh sebab itu pada zaman dahulu madu sangat terkenal dijadikan sebagai ubat batuk yang mujarab. InsyaALLAH.

0 comments:

Post a Comment