CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

ANAK2 KU SUKA SPIRUMADU


Salam Ukhuwwah...


Hari ini saya ingin berkongsi sedikit maklumat dgn sahabat semua mengenai SPIRUMADU antara salah satu produk HPA......Untuk pengetahuan semua anak2 saya kategori susah nk makan ubat klinik...bila sakit je sprt demam atau selsema saya dn suami trpaksa mmegang kaki tgn mereka dn picit mulut utk masukkan ubat...kak long walaupn trpaksa pegang dia telan jugak ubat tu,tp klau k ngah dia sembur je ubat tu lngsung x nk mkn...saya dn suami mmg cukup risau klau mereka sakit...so saya cuba berikan mereka minum spirumadu stgh camca kecil stiap hari...spirumadu ni mmpunyai byk fungsi dn kebaikan antaranya sbg antibodi bagi mengelak sbrang penyakit...Alhamdulillah setelah beberapa kali saya berikn mereka spirumadu saya lihat byk perubahan...anak2 saya susah nk kena selsema dn batuk sedangkan sblm ni mereka kerap mengalami batuk dn selsema....nampaknya spirumadu ni mmg sesuai dgn mereka ditambah pulak dgn rasanya yg manis dn sedap..sehingga saya terpaksa sembunyikan spirumadu trsebut sbb klau nampak je pasti mereka meminta lagi...spirumadu ni x blh mkn kerap sgt sbb madu ni agak panas,so kena minum air kosong banyak...kbetulan pulak anak2 saya ni mmg kuat minum air kosong....slps ini saya akan masukkan kebaikan/kegunaan spirumadu utk panduan sahabat semua...anda blh try bg pd anak2 dn lihatlah perubahannya sendiri...

0 comments:

Post a Comment