CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

SELAMAT HARI LAHIR ABG (29/4/1978)


Salam Ukhuwwah...


Hari ni merupakan hari lahir my hubby yg ke 32..selamat hari lahir abg,ju doakan semoga abg panjang umur,dimurahkan rezeki..dikuatkan iman..dan rumahtangga kita kekal bahagia hingga ke akhir hayat kita..


Semakin meningkat usia ni...saya lihat byk perubahan pd diri abg..abg dh rajin solat jemaah di masjid,sblm ni pn pi masjid tp selang2 je tp sekarang setiap maghrib dn isyak serta subuh dia akan solat jemaah di masjid...abg kata ust ckp kena pergi solat kat masjid 40 hari berturut2 tanpa selang,InsyaALLAH org itu akan lekat trus berjemaah kt masjid..biasanya waktu pg abg akan bgn awal..lengkap dgn baju kerja ke masjid solat subuh kemudian terus ke ofice..


Abg juga makin aktif dlm aktiviti keagamaan..setiap mlm pasti ada mesyuarat,mesyt pasti la..mesyuart pemuda la..mesy caw la..dan setiap cuti hujung mgg pasti dipenuhi dgn pr ogram..

Kadang2 kami x sempat bersembang..apa taknya..balik kerja dh dekat pukul 6 ptg..mlmnya pergi meting sampai pukul 1 pg,waktu tu saya dn anak2 dh tidor..pukul 6 pg dh pergi kerja..kadang2 kami hanya bersembang kot tel semasa abg kat ofice je.... spjg perkahwinan kami la..setiap hari abg ke pejabat dia tentu akan tel wlaupn sekali tanya ttg saya dn anak2..walau sesibuk manapn dia tentu akan tel saya dirumah..


Tp itulah pengorbanan yg perlu saya lakukan sbg isteri..walaupn saya tidak terlibat dgn mana2 tp saya tidak pernah menghalang abg utk aktif..bila cuti hujung mgg abg ada prog,saya dn anak2 balik rumah mak di tikam batu tu je la..bg anak2 main dgn tok dn tok wan.....tp klau abg free tak dak prog dia tentu akan bersama saya dn anak2 sama ada dok kt rumah atau pergi shopping dn bawa anak2 ke taman mainan...itulah suami kesayangan ku...suami yg cukup2 memahami diri ini..suami dn abah yg penyayang....terima kasih abg kerana sanggup menerima diri ini seadanya..semoga rumah tangga kita berkekalan..susah dn senang akan kita harungi bersama...i love you...........

0 comments:

Post a Comment